Bosch logo ProParquet 3 geel, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch logo ProParquet 3 geel, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

ODS72 16-04-2012

We hebben deze stofzuiger nu ruim een half jaar. Hij zuigt prima en doet op zich wat een stofzuiger moet doen. Hij maakt wel veel lawaai. Echter, de houder waar de stofzuigerzak in vast wordt gezet zit vast met twee plastic pinnetjes. Deze constructie is dusdanig zwak dat de houder al vrij snel is afgebroken. Het is allemaal leuk en aardig dat een stofzuiger er aan de buitenkant leuk uitziet maar een ontwerper moet eerst een goed apparaat ontwikkelen en zich dan gaan bezighouden met de buitenkant. Het lijkt hier meer alsof ze aan het einde van de designfase hebben bedacht dat de zak niet vanzelf op zijn plek blijft.

Na wat gepiel met plakband en stokjes hebben we vandaag een nieuwe stofzuiger gekocht. Geen Bosch en zonder zak.

IRD 09-04-2012

Hiervoor hadden we een vergelijkbare Siemens (1800 watt en heel stil). Enige nadeel van de Siemens was de degelijkheid (afgebroken plastic wieltjes, lam oprolsnoer, losschietende slang, lamme buizen). Maar zuigen deed hij als de beste, en heel stil!
Deze Bosch lijkt verdacht veel op de Siemens, alleen iets nieuwer (en hopelijk robuuster) en krachtiger. Helaas gaat die extra 200 watt ten koste van het geluid. Wij kunnen de stofzuiger niet voluit doen; het geluid is gewoonweg te hard! Heeft u een normaal gehoord en/of kleine kinderen en/of huisdieren, koop dan niet deze stofzuiger.

Luijt 20-09-2011

Prima stofzuiger. We gebruiken m sinds kort op een klein kantoor van 100 m2 en daarvoor voldoet hij. Het is geen hele stille, maar hij zuigt prima. Er zijn betere stofzuigers te vinden, maar waarschijnlijk niet voor deze centen. Als ik m heel vaak zou gebruiken (bijvoorbeeld dagelijks), dan zou ik een stillere kopen. Formaat is ook prima trouwens.

Levaro 13-09-2011

Als er een ding goed is voor de relatie is het deze stofzuiger Mannen vinden het weer leuk om te mogen stofzuigen . Een enorme zuigkracht, Goede hulpstukken,
Lang snoer, Licht in gewicht, en ook niet onbelangrijk, de vormgeving en de vrolijke kleur

keessiekezman 27-05-2011

Ik heb hem nu bijna 2 jaar in mijn bezit. En ik ben er elke keer weer blij mee.
Zuigt als een malle. Ook na een grote verbouwing waar je toch wel een hoop bende weg zuigt en weleens flinke brokken vermindert de zuigkracht geenzins.

Een echte aanrader.
Bijgeleverde Parketborstel werkt heerlijk.